Fecafil

Fecafil

2 de març del 2015

Algunes imatges de l'Assemblea General Ordinària de la FECAFIL (28/02/2015)

Taula presidencial amb els directius Ernest García, Miquel Estruch, Joan Isern i Josep Ferrer (al costat Octavi Aballí - que estava allà per qüestió d'oïda). No surt a la foto Emilio López
 
Fulgencio Cutillas, president del Grup Filatèlic Badalona, rebent de mans de Joan Isern la Medalla dels 25 anys de la fundació del seu grup, que atorga la FECAFIL
 
Octavi Aballí, president de l'ACF Lope de Vega, rebent de mans de Joan Isern la Medalla dels 50 anys de la fundació del seu grup, que atorga la FECAFIL
 
Jordi Campderrós, rebent de mans de Joan Isern, la Medalla de Plata al Mèrit Filatèlic
 
Reproducció del logotip de la Federació Catalana de Societats Filatèliques, regalada per un artista anònim a aquesta Federació.

Fotografies de la inauguració oficial de la Mostra filatèlica "90 anys del Metro de Barcelona"

Ramon Artigues, vicepresident del Cercle Filatèlic i Numismàtic de Barcelona dirigint unes paraules als assistents el dia de la inauguració oficial (26/02/2015)
 
Un moment del refrigeri ofert pel Cercle al públic assistent. Entre els convidats veiem al president de la Federació Catalana Joan Isern i a directius de les entitats Cercle Filatèlic de Santa Coloma de Gramenet, Cercle Català de Col·leccionisme de Sant Feliu de Llobregat, ACF Lope de Vega i Cercle Filatèlic de Sant Martí de Provençals de Barcelona entre d'altres.
 
Col·lecció dedicada als metros de Barcelona, València i Bilbao (Ramon Artigues)
 
Diferents bitllets del Metro de diversos anys (Salvador Moros)
 
Targetes telefòniques i bitllets del metro (Ramon Artigues)
 
Podreu veure més fotografies d'aquesta Mostra filatèlica en aquest enllaç: 
 
(Fotos per gentilesa de Pere Martí Guasch)